Az első szerelem soha nem múlik el, de mindig véget ér.

2014. augusztus 2., szombat

Szerencsés péntek 13.



Nagyon remélem, hogy tetszeni fog Adri! Neked és mindenki másnak jó olvasást!



Harry Styles szemszöge:

Péntek 13. Talán balszerencsés nap, talán nem. Ma van annak az ideje, hogy ismét részt veszek egy illegális helyen. Azaz boksz. Magas termetem, rengeteg tetoválásom miatt,-na meg nem túl kedves személyiségem, miatt nem igazán szerettek bárhol is alkalmazni. Valahogy pénzt kell szereznem, mert nem fogom miből kifizetni a szükséges dolgokat magamnak, mint például: pia, cigaretta és a nőket, akiket naponta váltogatom. Igazi kapcsolatom se túl sok volt még. Az emberek többsége fél tőlem, aki nem az olyan fajta, mint én. Sokan sutyorognak, amikor elmegyek mellettük, de amikor rájuk nézek, szemük kitágul és gyorsabban szedik a lábaikat. Már hozzászoktam. Ilyen vagyok én. Muszáj volt egy óriása, kőkemény falat magam köré építenem. Tisztán emlékszem arra a pillanatra amikor legelőször verekedtem, mikor a nővéremet bántotta a "barátja". Az hittem 15 évesen nem igazán tudok majd olyat adni neki, hogy megtántorodik, de sikerült. Leblokkoltam, amikor sikerült, de rögtön észbe kaptam és nővéremet magam után húzva, rohantunk haza. Akkor döntöttem el, hogy én soha nem fogok nőket bántani és magam köré húzok egy nagy falat, amit egy lány se fog ledönteni. A mai napig védelmezem a családom amikor kell, de ők az én saját stílusomnak nem igazán örülnek. Nem ítélnek el, de egyáltalán nem nézek jó szemmel, hogy mit művelek magammal. Tudom...szörnyű ember vagyok.
Gyorsan magamra kaptam egy fekete szűk szárú nadrágot, fekete felsővel és a ütött-kopott fekete csizmámba dugtam lábaimat. Kocsi kulcsomat forgattam az ujjaimon, míg odaértem hatalmas telepjáromhoz. Feltéptem ajtaját, majd magam után becsukva, a motort felbőgettem miután betettem a kulcsot és London legszélére indultam. Ezek a "versenyek"-től nem izgulok már. Az első ilyenen, amikor részt vettem rettentően izgultam, de mégis megtartottam a megtörhetetlen arcomat. Mára már nem kell azon erőlködnöm, hogy erős maradjak és uralkodjak az érzéseimen. 
Leparkoltam a hatalmas épület előtt, majd megbizonyosodtam biztos bezártam-e. Miközben a lábaimat szedtem befelé,  hangos sikítás ütötte meg a fülemet. Oldalra fordítottam a fejem, ahol az a férfi akivel ma én versenyezni fogok a barátnőjét rángatta. Összeszűkítettem a szemem, majd mikor szegény lányt a földre lökte és erősen belerúgott, megfogtam magam és odamentem hozzájuk. Nem hagyhattam, hogy bántsa. Lelöktem Adamet, a lányról és erősen az arcába vágtam az öklömmel.
-Styles! Fejezd be!-kiáltott a boksz helységnek a főnöke.-Az utcán ne!
Elengedtem Adamet és rosszallóan ráztam a fejem.-Bent találkozunk.
-Hey! Csak ennyit tudsz?-kérdezte vigyorral az arcán.
-Hidd el már rég nem élnél ha rajtam múlott volna.-mondtam, miközben a tekintetem a mellette álló lányra terelődött, aki rémült tekintettel vizsgált minket. 
-Pf...-pufogott.-Nem hiszem én azt, de tudod mit. Ha már annyira jónak képzeled felteszem tétnek ezt a kis nőszemélyt, Adrit nyereménynek. Ha te nyersz a tied lehet, viszont ha én enyém a lány és az autód is. Olyan szép.
-Benne vagyok.-egy kézfogással pecsételtük meg fogadásunkat.
Az öltözőbe indultam és próbáltam kiverni a fejemből kiverni a lány, azaz Adri tekintetét. Remegő kezei és ijedt arca az elmémbe vésődött. Muszáj megnyernem ezt a mérkőzést. 
Hangos morajlás közepette beléptem a terembe, majd rögtön a kör közepére álltam a vetélytársammal együtt. 
-1...2...3...-számoltak és rögtön egymásnak estünk. Fájdalmas ütéseket mértünk egymásra, miközben a tömeg érdeklődve figyelt minket. Figyelmem ismét a lányra kaptam, de bár ne tettem volna. Egy mozdulattal a földre kerültem. Próbáltam összeszedni magam, de hirtelen minden forogni kezdett körülöttem. Nem Adam, nem nyerhet. Mindenki fújtatva adta a férfi tudtára, hogy nem örülnek annak, hogy ő nyerte meg az első fordulót. Sikeresen felálltam és mikor Adam elfordult a "közönség" felé hatalmasat ütöttem a fejérae hátulról. Tudom, aljas támadás lett, de csak az hajtott, hogy a lányt biztonságban tudjam. Fogalmam sincs mi ütött belém, hogy így megakarom védeni, de úgy éreztem kötelességem. 
-És 1...2...3...Gratulálunk Styles!-emelte magasra a kezem. Győztem. Elvettem a főnök kezéből a pénzt, amit nyertem majd a lány felé vettem az irányt. Mindenki minket nézett, ahogy a kezeim a hátára vezettem és a kocsiig ott tartottam. 
-Harry vagyok.-nyújtottam a kezem hozzá, majd bátortalanul ő is ugyanezt tette.
-Adri.-kinyitottam neki az anyósülésnél az ajtót, majd becsuktam azt. Átkocogtam a másik oldalra majd beültem én is és gyorsan elhajtottam onnan mielőtt az idióta,-most már volt pasija utánunk jön. Mellettem ülő lány reszketve ült mellettem. Lassan oldalra fordultam egy piros lámpánál és arcát vizslattam. Tele volt heggel és kék-zöld foltokkal a testén is. 
-Fázol?-kérdeztem. 
-Ugye nem fogsz bántani?-kérdezett vissza félve. Életemben először egy nőre mosolyogtam, majd megráztam a fejem, mire belőle hangos sóhaj tört fel.-Köszönöm. 
Lassan a lakásomhoz értünk, majd megmutattam neki a fürdőt és lecseréltem az én ágyamon az ágyneműket. Lassan kibotorkált egy boxerben és az egyik felsőmben a fürdőből és én alaposan végig mértem míg ő fülig pirult. 
-Öhm, jó lesz ha itt alszol?-kérdeztem.
-Persze, de te? Hol fogsz aludni?-bátortalanul kérdezett még mindig és kezei ugyan úgy remegtek. 
-Majd a kanapén.-félve rám pillantott, majd feltett egy olyan kérdést amire egyáltalán nem számítottam. 
-Nem aludnál velem?-mosolyogva bólintottam, mire odajött és félve a számra nyomta övéi, majd rájuk suttogott.-Köszönök mindent.
Bólintottam, majd magammal húztam az ágyba. Nem számítottam a következő tettére, amikor fejét a mellkasomra tette, kezeit pedig a kezemre. Átkaroltam én is, majd így merültünk együtt álomba. Azt hiszem ez lett életem legjobb Péntek 13-ja, de ami a legfurcsább, neki sikerült egy mozdulatával ledönteni a falakat. Belé szerettem. 

2 megjegyzés: